Pyszne i szybkie

Pyszne i szybkie

Stanowią około 25-30% dziennego zapotrzebowania kalorycznego. Żeby je przygotować, wystarczy kilka minut. Dodają energii na dobry początek dnia i sycą na długo. Żeby pobrać jadłospisy, rozwiń menu "Jadłospisy" i wybierz "Śniadania".

Zdrowe i sycące

Zdrowe i sycące

Pokrywają do 40% dziennego zapotrzebowania na kalorie i makroskładniki. Nadają się zarówno do przygotowania w domu, jak i zabrania na do pracy czy szkoły. Są łatwe w przygotowaniu.Rozwiń menu "Jadłospisy" i wybierz "Obiady".

Lekkie i pożywne

Lekkie i pożywne

Dostarczają około 20-25% kalorii i makroskładników potrzebnych w ciągu dnia. Białko i błonnik dają długotrwałe uczucie sytości, które utrzymuje się aż do rana. Wszystkie jadłospisy znajdziesz w menu "Jadłospisy" w zakładce "Kolacje".

Po co powstał blog przepisnatydzien.pl + KONKURS

Jak powstał blog przepisnadzien.pl? Historia bloga zaczęła się da tygodnie temu, kiedy opublikowałam na Facebooku pierwszy jadłospis ze śniadaniami. Zawierał pomysły na śniadania, które sama przygotowuję. Udostępniłam go na grupie poświęconej siłowni i dietom. Odzew przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Pierwszy post zebrał 160 reakcji i 92 komentarze. W kolejnym tygodniu opublikowałam następny post, tym razem

pomidory faszerowane fetą

Jadłospis 3. Kolacje na 7 dni. Pomidory faszerowane Fetą

Jadłospis 3. Pomidory faszerowane Fetą, zupa z fasoli, korzenny serek z marchewką Pierwsze jadłospisy ze śniadaniami i obiadami bardzo się spodobały – teraz przyszedł czas na kolacje. Ponieważ ostatnim razem miałyście sporo trudności z pobieraniem plików, postanowiłam rozwiązać ten problem i założyć blog. Będę tu zamieszczać kolejne szybkie i zdrowe jadłospisy. Będziecie mogły w każdej chwili do nich

zapiekane pieczarki

Jadłospis 2. Obiady na 7 dni. Błyskawiczne pieczarki z soczewicą

Jadłospis 2. Zapiekane pieczarki z soczewicą, warzywa z jajkiem, makaronowa zapiekanka Ostatni jadłospis ze śniadaniami spotkał się z Waszym wielkim entuzjazmem. Niezmiernie się z tego cieszę! Skoro przydaje Wam się tak komponowane menu, tym razem przygotowałam jadłospis z obiadami na 7 dni. Jadłospis zawiera zbilansowane posiłki, czyli takie, które zawierają odpowiednie proporcje węglowodanów, białek i

zapiekane kanapki

Jadłospis 1. Śniadania na 7 dni. Pyszne zapiekane kanapki

Jadłospis 1. Zapiekane kanapki, omlet z pieczarkami, owsianka nocna   Ostatnio wpadł mi do głowy pomysł: „Może zacznę zapisywać to, co jem?”. Przeliczyłam, ile co ma makroskładników i wyszło całkiem dobrze. Stwierdziłam, że zrobię jadłospis i podzielę się z Wami – może przyda Wam się przy trzymaniu dobrej figury. Zaznaczam, że chociaż mam podstawową wiedzę o